Top Ad 728x90

, , , ,

Buka Akaun Semasa Perniagaan CIMB Percuma BizChannel



Hari ini buka Akaun Semasa Perniagaan untuk ADHA ZAIN NETWORK di CIMB Bank. Buka akaun perniagaan di CIMB sekarang lebih mudah dan cepat. Hanya perlu isi borang secara online dan pergi ke bank untuk sahkan dokumen. Tak perlu introducer dan tunggu 3-4 hari seperti Maybank. Tapi dalam kes saya, permohonan online keluar error dan terpaksa isi borang secara manual. Kebetulan pegawai bank yang uruskan akaun semasa ni follower blog saya. Dia hanya ambil masa 20 minit untuk buka akaun baru termasuk siapkan dengan kad. CIMB sudah permudahkan pembukaan akaun, cepat-cepat buka akaun semasa untuk perniagaan anda. www.cimbislamic.com.my/onlinebcai

BizChannel

Jika anda buka Business Current Account dengan CIMB, anda akan dapat pakej BizChannel iaitu sistem Internet Banking untuk perniagaan / syarikat secara percuma tanpa caj bulanan. Dengan BizChannel ini anda boleh bayar gaji pekerja terus ke akaun pekerja secara bulanan, buat caruman KWSP, PERKESO, demand draf, pindahan wang, dan sebagainya tanpa perlu ke kaunter bank. Berbisnes kini lebih mudah dan cepat.

 

 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90