Top Ad 728x90

Jom sertai Contest HIDUP BERANI UNTUK GAGAL - Hadiah lumayan menanti anda!


Assalamualaikum semua,

Bagaimana dengan keadaan kewangan anda di akhir2 tahun ni? Bagi yang telah mempunyai anak, mesti sibuk untuk menyediakan persiapan persekolahan anak-anak. Mesti banyak nak guna duit. Apa kata, bagi yang dah ada blog tu, jom pakat ramai2 sertai contest BERANI HIDUP UNTUK GAGAL. Manalah tahu, rezeki anda nanti berjaya dapat hadiah wang tunai yang ditawarkan.

Apa yang perlu dibuat?

Senang saja, pertama sekali anda mestilah ada blog. Buat satu entri di blog anda dengan tajuk BERANI HIDUP UNTUK GAGAL. Tulislah apa saja yang bermain di fikiran anda. Tiada syarat artikel tu panjang atau pendek. Di bawah artikel tu, anda hendaklah tulis "Saya mendapat tahu mengenai contest ini daripada MY ADHA : http://myadha.blogspot.com" Juga jangan lupa letak DSGClicks, Berani Gagal Network, One Malaysia Blogshops, Anisha Online Mall dan Saudacare sebagai sponsor contest ini.

Bila rakan-rakan anda menyertai melalui anda, rakan anda pula akan meletakkan nama anda sebagai referral. Istimewanya contest ini ialah di mana setiap orang yang menyertai di bawah anda, anda akan mendapat RM10. Kalau ada 10 orang, bermakna anda akan dapat RM100! tanpa keluar modal sesen pun!

Hadiah berupa wang tunai RM50 juga disediakan kepada penyertaan ke 10, 25, 50, 75, 100 dan seterusnya setiap gandaan 25 mengikut urutan link yang dihantar. Kemuncaknya, 5 peserta yang berada di ranking 1 - 5 di Google.com akan menerima wang tunai RM500. Peserta pada ranking 6 - 10 pula akan memenangi hadiah bernilai RM250 setiap seorang.

Bila entri BERANI HIDUP UNTUK GAGAL anda sudah ada di blog anda, masukkan url entri blog anda itu di ruangan komen : http://denaihati.blogspot.com/2009/12/contest-hidup-berani-untuk-gagal.html. Anda juga boleh melihat syarat-syarat contest di situ.

Apa tunggu lagi? Orang nak bagi duit tu takkan kita nak tengok je? Bila ada orang kempen skim cepat kaya, orang kita berebut-rebut nak masuk walaupun kena keluar modal yang banyak tapi bila ada contest yang percuma dengan hadiah lumayan macam ni, kita berpeluk tubuh je? Memang tolak tuah la tu :)

P/S : Anda boleh bertanya di ruangan komen jika masih belum faham cara-cara menyertai contest ini.


1 Comment:

  1. Memang pening saya nak join contest ni..nasib baik referrer saya baik hati nak tunjuk ajar.. Apapun semoga teman-teman blogger dapat join dengan happy..jangan tension2..;)

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90